Известие

Collapse
No announcement yet.

сегменти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Нормалната компресия е 10:1. При всичко нормално повече не може да се вдигне защото започват да изпускат сегментите. Но когато вътре в цилиндъра попадне масло, компресията се вдига над нормалното, защото маслото служи като допълнителен уплътнител вече. Ако клапаните са наред (защото маслото уплътнява и малки пролуки в тях) сегментите са за смяна. НО, трябва да се провери износването на цилиндрите - дали не са придобили сферична форма. Тогава смяната на сегменти помага само за малко и след това наново
    (От опит)
    Alfa 33S16V Permanent 4

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ALFA33S16V
      Нормалната компресия е 10:1. При всичко нормално повече не може да се вдигне защото започват да изпускат сегментите. Но когато вътре в цилиндъра попадне масло, компресията се вдига над нормалното, защото маслото служи като допълнителен уплътнител вече. Ако клапаните са наред (защото маслото уплътнява и малки пролуки в тях) сегментите са за смяна. НО, трябва да се провери износването на цилиндрите - дали не са придобили сферична форма. Тогава смяната на сегменти помага само за малко и след това наново
      (От опит)
      Колега слушам само от колегите какви компетентни мнения даваш по въпроси дет хич не са ти ясни Ма тука и в тая тема гледам се обади неподготвен КОМПРЕСИЯ и СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ СА ДВЕ РАЗЛИЧНИ НЕЩА От тук нататък каквото и да си писал поста ти е безмислен защото човек не правещ разлика от тези две неща трябва да седне и да прочете всички книги за ДВГ (Двигатели с Вътрешно Горене) и тогава да пише и да дава акъл у форума, особено да казва "от опит" Явно опит без знания никакви

      На сичкото отгоре аКО БЕШЕ ПРОЧЕЛ ТЕМАТА преди да спамиш щеше да видиш че тази забележка бате ти Вирусо вече я прави един път, така че явно си спамиш и без да четеш
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33

        Comment


        • #34
          ма защо се опитвате да разберете непонятни вам неща и колко глупости се изговориха па на пи4а с проблема земи брато си смени маистора тои два пъти една и съща компресия не ти измери ако трябва и тои да ти прави мотора моите съболезнования

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobo
            Първоначално публикувано от ALFA33S16V
            Нормалната компресия е 10:1. При всичко нормално повече не може да се вдигне защото започват да изпускат сегментите. Но когато вътре в цилиндъра попадне масло, компресията се вдига над нормалното, защото маслото служи като допълнителен уплътнител вече. Ако клапаните са наред (защото маслото уплътнява и малки пролуки в тях) сегментите са за смяна. НО, трябва да се провери износването на цилиндрите - дали не са придобили сферична форма. Тогава смяната на сегменти помага само за малко и след това наново
            (От опит)
            Колега слушам само от колегите какви компетентни мнения даваш по въпроси дет хич не са ти ясни Ма тука и в тая тема гледам се обади неподготвен КОМПРЕСИЯ и СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ СА ДВЕ РАЗЛИЧНИ НЕЩА От тук нататък каквото и да си писал поста ти е безмислен защото човек не правещ разлика от тези две неща трябва да седне и да прочете всички книги за ДВГ (Двигатели с Вътрешно Горене) и тогава да пише и да дава акъл у форума, особено да казва "от опит" Явно опит без знания никакви

            На сичкото отгоре аКО БЕШЕ ПРОЧЕЛ ТЕМАТА преди да спамиш щеше да видиш че тази забележка бате ти Вирусо вече я прави един път, така че явно си спамиш и без да четеш
            Извинявай Майсторе. Сбъркал съм една дума - вместо степен на сгъстяване съм написал компресия. Но останалото е вярно за компресията де
            Alfa 33S16V Permanent 4

            Comment


            • #36
              /офф
              НО, трябва да се провери износването на цилиндрите - дали не са придобили сферична форма.
              А това изобщо можеш ли да си го представиш .

              Просто отбелязвам, нищо лично.

              /офф
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ALFA33S16V
                Извинявай Майсторе. Сбъркал съм една дума - вместо степен на сгъстяване съм написал компресия. Но останалото е вярно за компресията де
                ООО от майстор съм много далече ма поне чета и се рова по колите и не говоря глупости на изуст А това че си сбъркал една дума не е хич добре за майстор представяш ли си да сбъркаш така като правиш некоя кола - горкият човечец
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от TRENDi
                  /офф
                  НО, трябва да се провери износването на цилиндрите - дали не са придобили сферична форма.
                  А това изобщо можеш ли да си го представиш .

                  Просто отбелязвам, нищо лично.

                  /офф
                  ГРЕШКААААААА! МОЛЯ ЗА ИЗВИНЕНИЕ!!!
                  Имам впредвид елипсовидна.
                  Дължа ти една хубава бира!
                  Alfa 33S16V Permanent 4

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Bobo
                    Първоначално публикувано от ALFA33S16V
                    Извинявай Майсторе. Сбъркал съм една дума - вместо степен на сгъстяване съм написал компресия. Но останалото е вярно за компресията де
                    ООО от майстор съм много далече ма поне чета и се рова по колите и не говоря глупости на изуст А това че си сбъркал една дума не е хич добре за майстор представяш ли си да сбъркаш така като правиш некоя кола - горкият човечец
                    ЕЕЕЕ, понякой път като пишеш и те разсейва нещо странично и хубаво стават и грешки. Но като работя - грешки не допускам. Поддържам апаратури някои от които струват стотици хиляди левове и ....
                    Alfa 33S16V Permanent 4

                    Comment


                    • #40
                      Зна4и,още един път ше се намеся в дебата за цилиндрите.Мери се в горната,средната и долната 4аст на цилиндъра.Замерването става с микр.вътромер,като се мери в надлъжно и напре4но направление спрямо оста на мотора.Ако разликата е пове4е от 0.1 мм(една десета)-или набиване на нови гилзи,или хонинговане до подходящия ремонтен размер.Ако не са 4ак толко зле цилиндрире откъм износване,но няма хонингови следи по тях и са гладки,препоръ4ително е с шкурка около 330-350 да се направи на ръка хонинг под 45-60 градуса,за да приработят сегментите по-добре.Надявам се да има сегменти на Дружба -Разград и за другите мотори,не само за VM,по-ка4ествени са от другите на пазара! Цената е около 60лв.
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от virusalfa
                        Зна4и,още един път ше се намеся в дебата за цилиндрите.Мери се в горната,средната и долната 4аст на цилиндъра.Замерването става с микр.вътромер,като се мери в надлъжно и напре4но направление спрямо оста на мотора.Ако разликата е пове4е от 0.1 мм(една десета)-или набиване на нови гилзи,или хонинговане до подходящия ремонтен размер.Ако не са 4ак толко зле цилиндрире откъм износване,но няма хонингови следи по тях и са гладки,препоръ4ително е с шкурка около 330-350 да се направи на ръка хонинг под 45-60 градуса,за да приработят сегментите по-добре.Надявам се да има сегменти на Дружба -Разград и за другите мотори,не само за VM,по-ка4ествени са от другите на пазара! Цената е около 60лв.
                        Съгласен - само две забележки - При различните мотори допуските за износване са различни И тва с шкурката - ако си има добър хонинг по-добре да не се пипа с шкурката, а ако няма добър хонинг по-добре да се направи хонинг
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #42
                          Приемам забележките за допуските,то е нормално за различните типове мотори да са различни.А относно хонинга,много ясно-ако има хонинга най-добре цилиндъра да не се пипа Горе долу правилно си ме разбрал,Бобо
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #43
                            Малеее
                            Вие му разглобихте, шлайфахте и ремонтирахте целият мотор на момчето

                            Евала на Бобо и Вируса, че вкараха малко яснота по въпроса

                            Моля колегите, без да се обижда никой, да не пишат глупости (макар и от объркване) защото съм се смял
                            15 мин. докато четях някои мнения "...маслото уплътнява клапаните...", "...сферична форма на цилиндъра..." и в този ред на мисли Ако не знаете нещо, по-добре не пишете - като мен Аз когато не съм сигурен на 100% не се обаждам, за да не разсмивам другите без повод
                            sigpic

                            Comment


                            • #44

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Dodo 155
                                Малеее
                                Вие му разглобихте, шлайфахте и ремонтирахте целият мотор на момчето

                                Евала на Бобо и Вируса, че вкараха малко яснота по въпроса

                                Моля колегите, без да се обижда никой, да не пишат глупости (макар и от объркване) защото съм се смял
                                15 мин. докато четях някои мнения "...маслото уплътнява клапаните...", "...сферична форма на цилиндъра..." и в този ред на мисли Ако не знаете нещо, по-добре не пишете - като мен Аз когато не съм сигурен на 100% не се обаждам, за да не разсмивам другите без повод
                                Сложи един комресомер на развален цилиндър (с по възможност крив клапан), измери му компресията, след това му капни малко масло, виж резултата и се СМЕЙ. А за другото съм казал извинявай и съм се поправил, смешко.



                                ОЩЕ ЕДНО ПОДОБНО ИЗКАЗВАНЕ И ПОЛУЧАВАШ БАН!!!
                                Alfa 33S16V Permanent 4

                                Comment

                                Working...
                                X